Předvolební debata Deníku se uskuteční již ve čtvrtek

23.09.2016

Před letošními krajskými a senátními volbami organizuje Deník vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA velkou předvolební diskusi předsedů hlavních politických stran. Předsedové se sejdou v novém sídle vydavatelství v budově Aviatica v pražských Jinonicích. Přímý přenos diskuse zajistí web Denik.cz a následně o ní bude rozsáhle informovat Deník v tištěné i internetové podobě.

Debata, které se zúčastní Bohuslav Sobotka, Andrej Babiš, Pavel Bělobrádek, Miroslav Kalousek, Petr Gazdík, Petr Fiala a Vojtěch Filip, se uskuteční ve čtvrtek 29. září od 11.30 do 13.00 hodin.

„Politiků se budeme ptát na regionální témata, ale chceme se věnovat i zásadním celostátním problémům, které hýbou společností a nepochybně ovlivní i rozhodování voličů. Jedná se o téma bezpečnosti, vztahu k Evropě a ekonomická témata," doplnil Roman Gallo, ředitel redakcí Deníku.

Deník je nejčtenější zpravodajský titul v deseti krajích ČR. Podle aktuálních výsledků Media Projektu čte Deník nejméně jednou za dva týdny více než 2,3 mil. čtenářů.

Časopis Glanc slaví desáté narozeniny

21.09.2016

Narozeninové vydání měsíčníku Glanc, které patří do portfolia vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA, vychází ve čtvrtek 22. září 2016.

Ke svým desátým narozeninám redakce připravila pro své příznivce 200 stran atraktivního čtení: trendy v módě a kosmetice na podzim a v zimě 2016, překvapivě upřímný rozhovor s Darou Rollins, neotřelý s hercem Janem Budařem a rozzářený se zpěvačkou Ewou Farnou. Zabývala se fenoménem úspěšných dětských milionářů, novodobých zvířecích detektivů, hledala ty nejlepší způsoby k seznámení, a dokonce vyslala svého špióna udělat unikátní reportáž z natáčení nových dílů jednoho z nejsledovanějšího českého seriálu Ordinace v růžové zahradě.

Glanc připravil oslavu svých desátých narozenin pro své inzertní klienty a partnery v den vydání narozeninového čísla v Art restaurantu Mánes, kterého se jako host zúčastní Hana Holišová a další zajímaví hosté.

Měsíčník Glanc dosahuje stabilních výsledků v počtu prodaného nákladu i v inzertních příjmech, čtenost v 1. a 2. Q. 2016 dosáhla 187 400 s 34,7% nárůstem v porovnání s předchozím obdobím a Glanc se tak drží na třetím místě mezi tituly životního stylu pro ženy.

Z vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA odchází výkonný ředitel Milan Mokráň

01.09.2016

Z vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA odchází k 1. září výkonný ředitel Milan Mokráň, který se vrací na Slovensko, kde bude v představenstvu sesterského vydavatelství Petit Press a.s. (skupina Penta vlastní 45%) odpovídat za rozvojové projekty a regionální aktivity.

„Milan Mokráň nastoupil do vydavatelské skupiny VLTAVA LABE MEDIA po změně vlastnické struktury vydavatelství. Jeho úkolem bylo připravit transformaci obchodního oddělení, marketingu a regionů. Jsem velmi rád, že jsem se při startu nového fungování společnosti mohl opřít o profesionála, jakým Milan Mokráň je,"  komentoval Mokráňův odchod Michal Klíma, generální ředitel VLTAVA LABE MEDIA, a.s., a dodal: „Přeji Milanovi hodně úspěchů na „domácím poli" a děkuji mu za práci, kterou pro mediální dům VLTAVA LABE MEDIA vykonal."

„Po příchodu do vydavatelství koncem minulého roku se nám podařilo ve velice rychlém tempu restrukturalizovat klíčové úseky centrálního řízení a nastartovat vzestupný trend růstu tržeb. Fúzí tři společností (Vltava-Labe-Press, AstrosatMedia, Dotyk, pozn. aut.), spuštěním transformace řízení regionálních divizí a restrukturalizace Deníku se má mise naplnila. Chci poděkovat všem zaměstnancům společnosti, kteří toto klíčové období zvládli na jedničku, a chci popřát VLTAVA LABE MEDIA, jakožto mediálnímu domu s největším potenciálem na českém trhu, v jeho dalším rozvoji vše nejlepší," řekl Milan Mokráň.

Mokráňovy kompetence v oblasti marketingu přebírá obchodní ředitel Petr Marek.

VLTAVA LABE MEDIA spouští od září transformaci řízení regionálních divizí a restrukturalizaci Deníků. Vydavatelství se bude koncentrovat na dění v okresech a změny v řízení povedou k uvolnění redakčních kapacit pro sběr a zpracování lokálních dat a to jak v digitální, tak v tištěné verzi.

Předsedové nejvýznamnějších politických stran se sejdou k diskusi v Deníku

01.09.2016

Před letošními volbami zorganizuje Deník velkou předvolební diskusi předsedů hlavních politických stran. Předsedové, z nichž většina svou účast včera předběžně potvrdila, se sejdou v novém sídle vydavatelství v areálu Aviatica v pražských Jinonicích. Přímý přenos diskuse zajistí web Denik.cz a následně o ní bude rozsáhle informovat Deník v tištěné i internetové podobě.

Datum konání diskuse oznámíme.

Deník jsou nejčtenější zpravodajské noviny v deseti krajích ČR. Podle aktuálních výsledků Media Projektu čte Deník nejméně jednou za dva týdny více než 2,3 mil. čtenářů, což je téměř o polovinu více, než kolik čte MFD. Deník není spojený s žádnou politickou stranou ani hnutím.

Čtenost titulů VLTAVA LABE MEDIA prudce vzrostla

11.08.2016

Nárůst čtenosti Pražského deníku předčil očekávání. VLTAVA LABE MEDIA zaznamenala unikátní nárůst čtenosti všech svých magazínů a zvýšila zásah trhu.

Čtenost Pražského deníku vzrostla o více než 60 %! Vyplývá to z výsledků MEDIAPROJEKTu, realizovaného společnostmi MEDIAN a STEM/MARK v období od 1. ledna 2016 do 30. června 2016 ve srovnání s obdobím IV. čtvrtletí 2015 a I. čtvrtletí 2016. V meziročním srovnání se jeho čtenost zvýšila dokonce více než 2,5x.

„Úspěch Pražského deníku vysoce předčil naše očekávání a je nepochybně výsledkem obsahových i distribučních změn, které jsme provedli v druhém čtvrtletí. Je to pro nás velkou posilou pro realizaci obsahových změn, které proběhnou v Deníku na podzim," okomentoval výsledky MEDIAPROJEKTu Michal Klíma, předseda představenstva a generální ředitel vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA.

Nárůst zaznamenal Deník i v dalších regionech a vzrostla i jeho celková národní čtenost oproti předchozím výsledkům o 2 %. Většině novin ve stejném období čtenost tak jako dříve klesala.

Ve Středočeském kraji Deník vystřídal Mladou frontu Dnes na pozici nejčtenějšího nebulvárního titulu. Tuto pozici má Deník v deseti krajích ČR. Pouze ve čtyřech krajích je ve čtenosti až za Mladou frontou Dnes.

„Věříme, že skvělý výsledek Pražského deníku je teprve začátkem. Vždyť právě zveřejněné výsledky průzkumu čtenosti odrážejí pouze z jedné třetiny časové období po relaunchi Pražského deníku,"  upozornil Roman Gallo, ředitel redakcí Deníku.

Významné nárůsty čtenosti vykázaly také všechny ostatní tituly vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA. TV magazín je nejčtenějším titulem vůbec, jeho čtenost vzrostla od předchozích výsledků o 6 % a zvýšil se tak náskok mezi ním a titulem druhým v pořadí, jehož čtenost naopak klesla. Uspěly také další programové tituly vydávané našim vydavatelstvím: TV mini a TV star zvýšily od minulých výsledků počet čtenářů shodně o 7 %.

Mimořádný úspěch zaznamenal měsíčník Glanc, jehož čtenost oproti minulým výsledkům vzrostla o 22 %. Počet čtenářů narostl i magazínu Praktická žena Kreativ (8 %) a Kondice (7 %). Meziroční nárůst Kondice činí dokonce 38 %. Také tituly pro ženy vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA posílily. Čtenost Překvapení vzrostla meziročně o 11 % a Vlasty o 7 %. Měsíčník Dům a zahrada je opět nejčtenějším magazínem v kategorii bytová kultura, jeho meziroční čtenost narostla o 8 %, také magazín Story v meziročním srovnání narostl o 8 %.

Týdeník Květy vystřídal na pozici nejčtenějšího zpravodajského magazínu týdeník Reflex! Čtenost Květů se zvýšila o 10 % oproti předchozímu období, meziročně čtenost vzrostla o více než 26 % a dosahuje nyní 264 tisíc čtenářů.

„Úspěch Týdeníku Květy je pro nás velkým zadostiučiněním," komentuje výsledky ředitelka magazínů Mirka Zlatníková, „potvrdila se správnost změn v redakčním konceptu, které jsme v magazínu provedli. A je skvělé, že podobně roste čtenost všem našim magazínům."

O 4,5 % vzrostla meziročně čtenost magazínu National Geographic a Gurmet zvýšil čtenost dokonce o 8 %.

Aktuální výsledky vydavatelství v MEDIAPROJEKTu shrnul obchodní ředitel Petr Marek: „Je to naprosto unikátní vývoj. Všem titulům naší společnosti bez výjimky narostla čtenost."

Celkový výsledek vydavatelství okomentoval Michal Klíma: „Jsem rád, že se potvrzuje se, že čtenáři pozitivně a rychle reagují na obsahové změny. Přál bych si, aby se pozitivní odezva potvrdila i v dalších měřeních MEDIAPROJEKTu."

Celkově čtenost titulů vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA vzrostla meziročně o 7 % a dosáhla téměř 3 milionů čtenářů. Celkový dosah všech titulů vydavatelství v delším období činí 4,7 milionů čtenářů, což představuje 53 % populace.

V době konání LOH mění regionální Deníky své logo

08.08.2016

Po dobu konání XXXI. letních olympijských her mění regionální Deníky své logo. Od relaunche Pražského deníku je to již podruhé. První příležitostné logo vyšlo 14. července a vztahovalo se k obsahu letní přílohy Deníku.

Deník si nenechal ujít zahájení LOH v Riu a při této příležitosti pozměnil své logo. Stejně jako u předchozího loga vztahujícího se k obsahu novin je jeho autorem artdirektor Jiří Bušek.

Originální logo zdůrazňuje, že Deník bude k největšímu letošnímu svátku sportu – XXXI. letním olympijským hrám - přinášet nejen podrobné zpravodajství, ale i osobními postřehy sportovního reportéra Deníku Martina Mlse přímo z místa konání.

„Upravené logo Deníku u příležitosti konání letní olympiády vizuálně a hravě symbolizuje tři týdny žhavých zpráv z Ria, které budou čtenářům přinášet Deníky a samozřejmě jejich online verze," uvedl Roman Gallo, ředitel redakcí.

Vydavatelství VLTAVA LABE MEDIA (dříve Vltava-Labe-Press) na sportovní fanoušky rozhodně nezapomíná. Tento týden začalo vydávat novýprogramový týdeník TV sport. Ten kromě hlavních televizních stanic přináší televizní program všech sportovních stanic dostupných v ČR. Čtenáři tak najdou na jednom místě kompletní a přehledný program 23 sportovních stanic.

Vltava Labe Media uvádí na trh nový titul TV sport

29.07.2016

Vydavatelství Vltava Labe Media rozšiřuje svůj segment programových titulů a vydává nový programový týdeník TV sport. Ten kromě hlavních televizních stanic přináší televizní program všech sportovních stanic dostupných v ČR. Čtenáři tak najdou na jednom místě kompletní a přehledný program 23 sportovních stanic. Žádný jiný programový týdeník takový servis čtenářům a inzerentům nenabízí.

První vydání týdeníku TV sport vychází v pondělí 1. srpna s programem platným od 5. srpna, kdy začínají Olympijské hry, za cenu 9,90 Kč. Uvedení na trh je doprovázen nadlinkovou kampaní zahrnující TV, radio, print, bigboardy i on-line a řadou podlinkových aktivit.

„Naše programové tituly jsou velmi úspěšné a doufáme, že v této tradici bude pokračovat i nový titul TV Sport. Uvedením tohoto časopisu reagujeme na situaci na trhu, kdy operátoři a televizní provozovatelé intenzivně rozšiřují kanály o sportovní stanice, například O2 na začátku srpna spouští na O2 TV další kanál O2 TV Fotbal", uvedla Mirka Zlatníková, ředitelka redakcí časopisů.

Čtenářem je muž ve věku nad 30 let se zájmem o sportovní dění. Sportem se baví, sleduje ho, komentuje, někdy sport i aktivně provozuje. Fandění je pro něho příjemná povinnost, hobby a vášeň zároveň.

Deníky dnes vycházejí se speciálním logem

14.07.2016

Do rukou dnes čtenáři dostávají výjimečné číslo Deníku. Dnes mimořádně Deníky vycházejí se speciálním letním logem a s letní přílohou.

Logo se vztahem k obsahu bude Deník používat sice nepravidelně, ale určitě ne ojediněle. Čtenáři se mohou těšit na další aktuální varianty od artdirectora Jiřího Buška. „Kreativní úpravy loga, které známe od společnosti Google, nám umožňují vyzdvihnout důležitý prvek v Deníku. Věříme, že se čtenářům tento skvělý způsob, jak zdůraznit obsah novin, zalíbí," uvedl Roman Gallo, ředitel redakcí Deníku.

Letní příloha je plná dobrých zpráv, které se k létu hodí. Čtenáři zde naleznou servisní informace například kam vyrazit v parném létě k vodě, jak si poradit s cestovní nevolností, dehydratací nebo s jet lagem. Jak se vypořádat se dvěma měsíci volna, aby byli spokojení rodiče i jejich děti, nebo jak se v horkých dnech postarat o domácí miláčky. Určitě se cestovatelům budou hodit i informace, jak fotografovat o dovolené. V Deníku samozřejmě nebudou chybět kulturní tipy, na které jsou čtenáři zvyklí.

Magazín Dotyk spouští nový web

30.06.2016

Magazín Dotyk vydavatelství Vltava-Labe-Press spustil novou modernější verzi svého webu. Cílem této změny je zpřístupnit kvalitní obsah Dotyku širšímu publiku.

Magazíny rodiny Dotyk procházejí výraznější změnou poprvé po třech letech. Čtenářům tak přináší dokonalý uživatelský zážitek na všech zařízeních, dále pak rychlost načítání a přehlednost. Změna se týká nejen publicistického týdeníku, ale také byznysového týdeníku Dotyk Byznys. Nový web i aplikace Dotyku spojí obsah obou magazínů do jedné platformy, a to jak webové, tak do mobilní a tabletové aplikace.

„Obsah Dotyku se rozšířením o webovou platformu, v souladu s posledními trendy v médiích, může dostat mezi daleko širší skupinu čtenářů a zároveň ho bude daleko snazší sdílet na sociálních sítích, jakožto rostoucím zdroji pro získávání informací. A to si Dotyk se svým vysoce kvalitním obsahem určitě zaslouží," řekl Michal Klíma, generální ředitel VLP.

„Dotyk na novém webu zkrátil periodicitu, články jsou publikovány v průběhu každého dne. Dotyk je nyní "online-first" magazínem. Inzertní formáty vedle tabletové verze zahrnují i standardní webovou inzerci, takže Dotyk se pro inzerenty stává atraktivnějším médiem," uvedl Petr Bednář, ředitel digitální divize.

Novinkou je prezentace článků prostřednictvím tzv. trendů, tedy témat, která aktuálně hýbou společností. Trendy čtenářům umožní rychlou orientaci v dění doma i ve světě a zároveň nabídnou možnost hlubšího poznání problematiky. Na webu Dotyk.cz se rovněž objevila nová rubrika "Exkluzivně" prezentující unikátní a rychlé zprávy zejména z oblasti byznysu.

„Nová aplikace pro tablety, která nahradí tu stávající, bude mnohem více propojená s webem," doplnila Eva Hanáková, ředitelka redakcí magazínů Dotyk. A dodala: „Kromě toho máme i novou aplikaci pro mobilní telefony, které se postupně stávají tou hlavní platformou, z níž lidé čerpají informace."

Prodej inzerce do všech platforem Dotyku zajišťuje agentura AdActive, ve které VLP získalo před pár dny stoprocentní podíl, a která tak je obchodním zastoupením pro digitální aktivity celé skupiny. Inzertní produkty nyní vedle tabletové verze zahrnují i klasické webové formáty.

Vltava-Labe-Press, Astrosat Media a Tablet Media sfúzují do jedné firmy

29.06.2016

Společnosti Vltava-Labe-Press, Astrosat Media a Tablet Media se sloučí do jedné společnosti s novým názvem Vltava Labe Media a jako samostatné firmy zaniknou. K fúzi dojde od července 2016.

Společnost Penta resp. Angaur je v současnosti jediným akcionářem vydavatelství Vltava-Labe-Press a Tablet Media. Vltava-Labe-Press je pak jediným akcionářem vydavatelství Astrosat Media. Fúzí se tak završí akvizice jednotlivých společností, které Penta na českém mediálním trhu v minulém roce získala.

Se změnou názvu společnosti dochází i ke změně sídla, které bude v Praze Jinonicích v budově Aviatica v komplexu Waltrovka.

Mediální skupina Vltava Labe Media je druhým největším subjektem na tištěném trhu z pohledu celkového zásahu počtu čtenářů.