Informujeme. Pomáháme. Bavíme.
Od novin přes časopisy až po web. Objektivně, kultivovaně, s tradicí.

VLM rozšiřuje své lifestyle portfolio o značku Koktejl

18.10.2023
Praha, říjen 2023 – VLTAVA LABE MEDIA nově do svého portfolia lifestylových magazínů a webů zařadí také cestovatelský magazín Koktejl.

Mediální skupina VLTAVA LABE MEDIA a.s. (dále jen „VLM“) uskutečnila ke dni 18. října 2023 koupi oblíbeného cestovatelského magazínu Koktejl od společnosti Czech Press Group, a.s. Součástí transakce je také web iKoktejl.cz a tituly Koktejl Extra a Koktejl Speciál.

 „Značka Koktejl je ideální volbou pro doplnění lifestylového portfolia naší mediální skupiny, kde především ve spojení s titulem National Geographic Česko společně posílí pozici VLM na trhu v segmentu Věda, technika, zajímavosti a cestování. Což bude skvělá příležitost nejenom pro rozšíření záběru našich čtenářů a předplatitelů, ale také klientů, kterým v obou případech můžeme nabídnout záštitu silných a tradičních značek s kvalitním a originálním obsahem,“ uvedla k transakci Jitka Afsahi, členka představenstva VLM zodpovědná za divizi časopisů, marketing, distribuci a předplatné.

Magazín Koktejl je na českém trhu 31 let. Za tu dobu si díky svému unikátnímu a autentickému obsahu od českých autorů získal mnoho věrných čtenářů a předplatitelů.

„Rádi budeme pokračovat v tradici kvalitního obsahu od oblíbených českých autorů – cestovatelů a prostřednictvím jejich reportáží i nádale umožnit čtenářům spolu s nimi objevovat svět,“ doplňuje Afsahi.

„S důvěrou předávám Koktejl do rukou vydavatelství, které má s tímto obsahovým žánrem bohatou zkušenost a je mu schopno nabídnout zázemí s významným celorepublikovým zásahem. Věřím, že díky tomuto kroku posílí svou pozici na trhu jak magazín Koktejl i se svými speciálními vydáními a webem, tak VLTAVA LABE MEDIA,“ uvedl Jan Louka, vydavatel Koktejlu.

Právní účinnosti nabyde transakce v průběhu listopadu.

Zdroj: redakce

Jan Louka (vydavatel magazínu Koktejl), Dominika Kalinová (místopředsedkyně představenstva zodpovědná za HR, finance a správu) a Jitka Afsahi (členka představenstva zodpovědná za divizi časopisy, marketing, distribuci a customer care).

Zdroj: redakceZdroj: redakce